Jalapeno

Igår åkte jag till Jennifer och våldgästade henne. Hade med
mig Popcorn och cola, så vi hade en rolig kväll. Bl.a såg vi
Jeff Dunham Peanut och Jose jalapeno (on a stick)



Åkte till mamma idag igen för att fixa ett par grejer. Blev desutom
bjuden på mat. Behövdes. Min mat där hemma är typ slut. Men nu
är det bara några veckor kvar till löning så jag överlever nog.

Jonathan och jag har typ suttit halva dagen och kollat på youtube.
Skönt att min brorsa har samma humor som hig. haha. Pratade
även med mamma om att jag fått fel månads ängel. Jag är född
i juli månad så jag ska ha en rosa ängel. Den jag har nu är mer
röd. Alltså Januari...  Men nu ska jag få byta till min färg.

                




skönt iallafall att få sitta vid datorn ett tag. Man blir helt sociallt
okontaktbar utan mobil och internet. Hur klarade sig folk förr i tiden??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0