Sömntuta

Känslorna rusar i kroppen och jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Mina smileband går snart sönder. I vissa stunder kan jag bli så
lycklig!! Jag smälter som is i solsken.. Det är en otrolig känsla.




Igår var jag helt död. De planer jag hade planerat blev det
ingenting av. Sov långt in på dagen och med huvudvärk blev
det hela dagen i sängen. Klev upp ur sängen ordentligt kl sex
på kvällen. Men jag var inte alls pigg senare som jag trodde jag
skulle vara. Utan jag somnade igen kl 12 och sov ända fram till
kl 13 idag. Det är väl att kroppen vilar ut från min förkylning.





Skulle åka hem till mamma idag och hämta min mobil som jag
glömde i onsdags. Eftersom jag aldrig kom iväg speciellt långt igår...

Men när jag kom till stan mötte jag Linneá, så det blev en
shopping tur på stan och mcdonalds. Vi inspekterade många
gitarr hero spel... Allt såg likadant ut. Till slut blev det startpaket
med 2 gitarrer. De som jobbar där inne har verkligen tv spel som
sin kärlek. De var roligt att höra de diskutera de olika spelen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0