Foto jobb

Vaknade tidigt av vad jag trodde var väckarklockan. Men det var pappa som ringde
och ville bjuda mig på restaurang. Mina föräldrar har blivit mycket att få i mig mat nu
när jag har rasat i vikt vilket jag kan förstå. Hoppas de förstår mig också.
Det blev en stekt torsk med pepparrotssås vilket var gott men annorlunda.

Senare åkte vi till e butiken och jag började fota silikon fodral (som ska ut till utförsäljning)
med pappas systemkamera till hemsidan. Man kan alltså säga att jag fotat och hållt på med
hemsidan den största delen idag. Det är kul eftersom jag lär mig enormt att fota.

Idag kom det också in en ung och snygg fotograf som skulle köpa fotoprylar. Han frågade
frågor och jag såg väl mest ut som ett frågetecken även om jag försökte låtsas att jag var
duktig inom området vilket jag inte är. Och jag såg väl kanske ganska proffsig när jag stog på
huk och fotade i olika vinklar i ljustältet.

Han tjuvkikade även på mina bilder och berömde mig och tyckte bilderna var riktigt bra.
Det kändes kul att få beröm från nån som är så bra på det området. Jag blev också testfotad
vilket var kul. Modell på jobbet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0