Helgen

I fredags åkte jag hem till kusinerna och min moster. Har saknat dom sjukt mycket.
Vi hade tacokväll och kvällen slutade konstigt med vatten ballonger. haha. Sov även över.


Vi diskuterar om att bli polis och polishögskolan.

Sophie - Men asså man måste ju gå värsta högskolan och utbilda          
sig högre sen om man inte vill stå där och ta en massa böter!!!! och sen
så är man ju typ 50 och då kan man ju inte springa efter tjuvar!!!!
Tessie - Du kan ju inte sprina efter dom nu heller..!!                              
Sophie - Ne jag kommer aldrig kunna orka träna det där fysiktesten.      


Lördags morgon åkte jag och Tessie och solade. Vi behövde lite extra
färg på oss eftersom vi skulle på fest senare på kvällen...
Blev ett massa fixande under dagen. Var tvungen att hämta saker lite här
och var. och senare blev det dags att dra sig till Jennifers födelsedags fest.
Vi var inte så mmånga men vi hade kul endå. Jag hade desutom en nykter
kväll så jag drack min cola zero hela kvällen. Men jag blev lika flummig jag endå.
och jag och Jennifer blev helt galna i lekparken och testade  gungbrädan och
gungorna m.m

Sen drog jag och Jennifer till Hugo. De andra ville inte följa med, det var lite tråkigt.
Där träffade vi bl.a Tessie och Jocke, men de drog därifrån strax efter jag o Jen
äntligen kommit in. Två mycket skumma killar bjöd upp oss på dansgolvet och de
dasade vi med enstor del med under kvällen. Vi blev också bjudna på drinkar.
Det får man tacka för. Jen höll också att få med oss en enorm stor bad ring.
Det var DJ:n som gav oss den men två andra brudar tog den. Och jag var inte i
ett tillstånd jag ville bråka om en badring. Haha.

På vägen hem kom det också en annorlunda snubbe och BARA var TVUNGEN sa han
att krama oss. Vi var så otroligt vackra, och sånt är alltid roligt att höra även om jag inte
uppskattar att bli kramad av främlingar på gatan. Men han blev lycklig och gick.

På söndagen var jag hos mamma o pappa och hade ett jobbigt konversation med
dom. Jag vet ju att dom är oroliga och att dom bryr sig. Men sånt är endå jobbigt.
Och ni ska veta att jag älskar er av hela mitt hjärta<3


Kommentarer
Postat av: jen

men vi skulle ju ha delad vårdnad om badringen sa vi jue:P



hahahahahaha, honom hade jag totalt glömt bort. Bara för att det var så random. han var verkligen...störd.hahahaha.

2009-08-26 @ 18:06:50
URL: http://holmbergjennifer.blogspot.com
Postat av: jen

skrev visst in fel url;) haha

2009-08-26 @ 18:08:28
URL: http://jendinary.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0