Solarium och Spa-Kväll

Känns som om jag bor på arbetsförmedlingen. Har varit där jätte mycket sista veckan
och skulle gå dit igen idag för att hämta en dagantäckning eftersom jag ändå skulle till
socialkontoret. Men självklart glömde jag mitt ID-kort så nu måste jag dit imorgon med.
Suck* Allt ska vara så sjukt jobbigt.

Efter alla ärenden så åkte jag till Emmi för hon skulle bjuda på lunch. Vi åt en god sallad och
en halv liten köttfärspaj var. Var supergott!! Tack gumman!! Medans vi åt såg vi på sex and
the city. Vi har egentligen sett alla avsnitt men det är min och Emmis grej.

Sen gick vi mot hageby och träffade Jonas och Linus på mcdonalds. Var ingen av oss som åt
men vi var törstiga ;) Emmi var en stund hos mig innan hon drog iväg till jobbet. Och då fick
jag brottom för jag skulle åka och sola med Tessie.

Så nu är jag och Tessie bruna och fina... nästan :P och vi har köpt oss både ansiktmask och gott
till kvällen. Vi ska nämligen ha en sån där spa-kväll. Blir kanske en spa-natt med tanke på vad
klockan är :/ Men fina ska vi bli iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0