Första sprutan avklarad!!

Förlåt för dålig uppdatering idag. Har verkligen inte haft tid. Vad jag sysslat med
idag kan jag tyvärr inte avslöja men en sak jag gjort är iallafall att jag har tagit
vaccin sprutan mot svininfluensan. Nu har jag bara den andra sprutan kvar som
jag ska ta efter jul. Man ska tydligen vänta en tid mellan man tar den andra...

Skulle ju som sakt tagit min första spruta mycket tidigare men ibland är man lite
osmart. Men spelar ju ingen roll nu för det gick ju bra. Känner mig inte alls
dålig än. Känns bara lite konstigt i armen så jag hoppas att jag inte får några
jobbiga biverkningar. Har en massa saker som jag ska göra imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0