Helgen

Happ får be om ursäkt för dålig uppdate. Men har ju ingen laptop än.. *host*..
I lördags så åkte vi hem till Kalle och drack. Så vi gick aldrig ut på krogen.
Men vi hade så mysigt så det var faktist bra. det var Jag och Stephie och Kalle
förstås. Vi började vår lilla fest. och sen kom också Ellie.
Blev lite väl mycket dricka för mig. Men fan va kul jag hade. haha.





Ellie drog sen och vi andra fortsatte och bastade bl.a Senare hade tydligen
de andra kommit (runt 3:00-4:00 någongång. Men då sov jag och Steph..)


Dagen efter var en sån där riktig bakis dag. Men det var självförvållat.. haha
Men det löste vi med en massa filmer och sömn. Så helgen blev riktigt kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0