Igår

Igår hjälpte jag pappa först att packa och vi blev klara runt 15 tiden. Då åkte jag
direkt till mormor och firade jul. Hade inte ens sett hennes lägenhet!!
Men den var jätte fin!! Sen gick jag hem därifrån och shoppade en massa städ
utrustning och städ prylar. Ska stor städa idag. Men inte nu för nu är jag inte hemma...

Tessie kom till mig sen och vi var ganska sega så det tog ett tag innan vi orkade
ta oss till affären igen. Vi var sugna på något gott men ingen av oss visste vad...
Så vi gick runt där inne och Tessie hittade jätte coola juläpplen som de måste blekt skalen
eller nått så att det står God jul!! (Bild på det kommer snart)

Jag var sugen på lite allt möjligt så jag köpte lite av varje: Oliver, tomater, lök,
turkisk yougurt, feta ost och vitlöks klyftor. och så gjorde jag en röra på allt.
Mycket bättre än godis. Som jag har slutat äta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0