Julfirande i förtid

God Jul allesammans!! Blev inget bloggande igår. *Hade tänkt att skriva nått
igår när jag kom hem från Trosa. Men jag däckade direkt i sängen.

Igår firade jag jul med brorsorna Philip och Martin. och Kusinerna på
pappas sida: Elin, Erik Edwin, Alexander, Gaston Filippa och Max.
och med farmor förståss!! Vi gjorde julgosis som kola,knäck och
figurer i mandelmassa,nötter och dekorations pärlor. Rock & road m.m
Så nu har jag en massa julgodis hela året ut!! eller längre...

Vi åt också god mat och spelade spel och delade ut julklappar.
En riktig bra start på julen tycker jag. Men sen åkte jag tåget hem
och somnade direkt... Tack för alla fina julklappar!!


Kommentarer
Postat av: Elin

hej !

vi måste verkligen träffas oftare, saknar tiden när du bodde i västerljung :( lova att du försöker komma hit till min födelsedag <3

puss <3

2009-12-24 @ 20:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0