Mellandagsrea!!

Tjohoo. Idag blev det en riktig shopping dag med Emmi!! Är ju
mellan-dags-rea!! Så är ju bara att dyka in i folk massan. Hade inget
problem med en massa folk omkring mig idag. Kan i vissa fall få panik
på vissa människor som blir som vilda djur så fort affärer sänker priset på
kläder m.m Men som sagt blev en riktig stor shopping för både Emmi och mig.

Har bl.a handlat en ny mjukisdräkt (har redan 2 mjukis set innan men den här
var så snygg!!.. och skön), Ett linne, 2 bh:ar, en tröja, En stor väska till laptopen,
ett par dyra troser m.m.. Tyvärr kan jag inte berätta allting
jag köpte. Men ska lägga ut bilder på lite sen...

Men nu sitter jag här hos Emmi och Jennifer har kommit och vi pimplar i oss cola
och ska nu spela Norrköpings monopol. Sen ska vi på bio. Så vi hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0