Några julklappar klara!!

Idag har jag äntligen fixat ett par julklappar!! Känner mig så stolt över mig själv.
men jag är långt ifrån klar. Men de flesta måste vara klara till på fredag för då
åker jag och Stephie iväg till Trosa. Kanske hittar något där också men vill ju bli
klar med allt. Jag hatar att gå och leta och desutom är pengar ett problem.

Och det är ju inte bara sakerna som kostar... det är tejp, present papper,
snören och allt sånt och sax. Har tappat bort min sax!! Är ju som ni kanske vet
extremt lat av mig när sånt händer men jag har använt kniv till det mesta. Men får
fixa en sax nu till fredag. Kan ju inte sitta och slå in paket med en kniv....


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, oj - det var ett par klappar det där ;)

2009-12-16 @ 19:51:32
Postat av: jen

hahaha, det var ett par stycken klappar det där ;) får min hög att verka ännu mindre än den är :)

2009-12-16 @ 19:52:46
URL: http://jenholmberg.blogspot.com
Postat av: Emmi

VA snyggt du slagit in dom! :D

2009-12-19 @ 08:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0