Redan den 30:e??

Har ju Stephannie hemma hos mig just nu. Hon ska bo hos mig några dagar.
Känns jätte kul att vara två stycken där hemma. får se vad vi hittar på idag.
Är inte hemma just nu. Hjälper pappa lite.

Kom på att jag  måst e fixa dricka till nyår också. Vill vara tidig med allt
för det tar ju slut så snabbt när alla ska dricka på nyår... Shit ,kom på hur
det kanske kommer se ut. Nästan ALLA kommer supa och komma
in på krogen är ju nästan omöjligt...Men blir iallafall att köpa dricka idag.
Vill ju inte vänta till sista minuten.Tycker jag redan är SENT ute...!!



Steph och jag


Kommentarer
Postat av: jen

kan ju nämna att det var kö IN till systemet ;) hahaha jisses. men det verkar iaf som det kommer finnas dricka kvar - inne i stan iaf :)

2009-12-30 @ 17:38:44
URL: http://jenholmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0