Torsdag redan?

Som vanligt är allt kaos just nu. Och värre blir det. Men orkar inte
ta allt här så jag låter bli. Är i alla fall glad att man har underbara
människor hos mig. Love you gays!!

Min dag har varit sjukt hektiskt!! Har hjälpt till pappa och sen har jag varit
på sjukhuset med ****** (försök inte räkna stjärnor, det stämmer inte iallafall)..
Och sen gick jag på möte. Fick veta en massa info som jag helst velat vara utan
kanske men nu är det som det är.

Har fixat nytt domännamn idag också, så snart heter jag inte jeelicious.blogg.se
längre. Men måste få alla koder först. Men de kommer nog imorn.

Skulle egentligen gjort någonting helt annat ikväll men jag har verkligen inte det
humöret uppe så jag och Emmi har isolerat oss från omvärlden. Vi sitter här och
äter och dricker gott och garvar åt dom på nobelmiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0