Yesterday

Fattar inte att klockan är halv tio. För mig känns det mer som halv sju.
Har funderat över om det är för det är så mörkt ute... Men å andra sidan så
har jag fått in fel sov vanor. Längtar redan till nästa helg så jag kan få sovmorgon.
Men kanske inte iallafall. Blir ju mycket närmare julen och jag börjar få panik.

Har alla tidigare år varit hyffsad tidig med att handla julklappar och förbereda mig
inför julen med julkalender och adventsfirande, julpyssel och en massa sånt.
Det här året vet jag inte alls vad som har hänt. Jag har inte gjort någonting.
Har inte julhandlat. Har inte ens firat advent. Såg vissligen julkalendern igår med
Emmi men vi fattade noll. Visst har man blivit gammal. Men är jag verkligen för
gammal? :S Vi bara garvade igenom julkalendern och thats it. Sen orkade vi inte
byta kanal och såg på nyhterna och sånt trist. Davve kom in i rummet.

David: Åh!! kollar ni på julkalendern??                  
Jag och Emmi: *tittar på varann helt chockade*
Neeee.... Asså vi gjorde det förut... Det här är rapport..
David: Va? jaha!! ehh same shit diffrent name!!         


Sen kollade jag och Emmi på en film. Vet inte vad den hette. Den var rätt skum
men bra. Sjukt konstig var den också. Men det brukar alla filmer vara som fått
höga betyg och oscar nomereringar.



 Dålig mobil kamera :)
 


Kommentarer
Postat av: patrize

SÖTNOS :DD'

svar:

nja inte så mycket, själv då? :p

2009-12-08 @ 10:02:52
URL: http://patrizeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0