♥-a+lig Alla ♥+nsdag

Som sagt så hade Jag Tessie och Kim myskväll hemma hos mig
med Tacos, chips, chocklad och självklart coca cola. Vi hade tillomed
myskläder och allt. Stora fluffiga byxor och tröjor. Vi tittade på lets
dance och sen blev det skräckfilm. Men efter det fanns det inget bra
på tv. Det är tydligen meningen att alla ska vara ute och festa då.. :/
Men vi hade det supermysigt och både Kim och Tessie sov över.



I lördags hade vi sovmorgon. Skönt att ha när jag jobbat så mycket.
Man uppskattar verkligen helgerna nu. Senare åkte Kim hem och jag
gjorde i ordning till tvättstugan. Jag hade redan då fått lite huvudvärk.
Tessie trodde att det kunde bero på vätske brist och det stämmer nog.
Jag dricker ju inte precis 2 liter vatten om dagen som man ska.

Sånt har man varken ork eller tid med. De ringde sen från jobbet o sa att
de behövde hjälp och ville att jag skulle komma. Så jag åkte till mamma
och pappa för att hämta huvudvärks tabletter men när jag kom till klocket
hade min huvudvärk utvecklats till migrän och jag fick stänga in mig i ett
mörkt rum försöka slappna av samtidigt som jag spydde.
(Blir så när jag får migrän).

Jag blev tvungen att ringa till jobbet och säga att jag inte kunde komma.
När min migrän blev lite bättre åkte jag hem och la mig och sov en sväng.
Sedan åkte jag till Jennifer. Vi hade bestämt att vi skulle på dejt tillsammans.
Så blir det om man är singel. Då får man gå på dejt med sin kompis istället.
Vi tittade på melodifestivalen och jag var helt slut efter min huvudvärk så jag
sov över där. Hade en ännu längre sovmorgon idag. Sov enda till 14:00!!!
Var helt slut. Tack gumman att jag fick va kvar över natten♥


När jag vaknade sen till sist äkte jag till mamma. Har lite tvätt
här jag ska hämta. Blev bjuden på mat och glass. Och nu har
de gjort morotstårta också. Som jag ska gå och äta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0