Mini semester på Grand Solarium

Solade solarium idag. Skaffade ett sånt där kort där man kan
sola tio gånger. Skulle inte solat på direkten men det blev så
iallafall. Varför står alltid tiden stilla i ett soarium. Eller saktar
iallafall ner. Känns alltid som en evighet när man ligger ner där
och bränner sig. Fast på nått sätt är det skönt, men mycket lång
tråkigt. Brukar kunna drömma mig bort men det är svårt när
man nästan kokas av värmen.... Får fixa min mp3 till nästa gång.




För övrigt idag så har jag fixat min medicin och mina p-piller. Saknat
dom så mycket. Har inte ätit p-piller på nästan ett halv år nu. De är ju
så sjukt dyrt. 100 kronor i månaden!! och när man köper ut så blir det
300 spänn. Men nu köpte jag får ett halvår eftersom mitt recept tar slut
snart. Så det blev svindyrt men å andra sidan så får man ju större bröst,
mycket finare hud, man blir gladare och i vissa fall går man ner i vikt.

Underbara p-piller så de är egentligen värda pengarna. Sen får man
ju inte glömma att det tar bort mensvärken. :) Fick också syn på en
skinnjacka för två hundra kronor på New Yorker. Behöver ju en jacka
och när hittar man en snygg skinnjacka för 200 kr igen??



Så nu är jag barnvakt till lillebrorsan, som är totallt sjuk.
Han har feber och halsen är helt tjock :( Jobbigt att se när han mår så
dåligt och man inte kan göra något. Min andra älskling Tessie är också
sjuk nu. Vet att hon har haft sjukt ont i ryggen förmodligen av all hosta
hon fått stå ut med i en månad. Hoppas du blir bättre gumman<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0