Ny Make-Up

Behövde en ny foundation idag så kollade runt på nätet och
bland bloggar o smink butiker vilken som var bäst.Men inte
allt för dyr. Inte alltid man kan ha Kanebo med min plånbok.
Jah hittade då den perfekta enligt många. Så det blev:

L´Oréal True Match foundation


När jag tittade vidare så är det mest dom produkter jag
använder och sen när jag får lite mer pengar ska jag köpa
deras solpuder, trio ögonskugga, concealer och läppglans
och rouge. Det är skumt att allt smink alltid tar slut på en gång.

Men min favorit maskara kommer ifrån YVS. Läste i min cosmopoliton
för ett tag sen om kändisars favorit saker som de inte kan klara sig utan
att ha i sin väska. Och Ashley Olsen och Rihanna hade gemensamt sin
favoritmaskara därifrån. De har ju så fina ögon och volyme på fransarna
så jag ville också testa den. Och nu är jag fäst vid den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0