oväntat besök

Tidigt på Lördags förmiddagen plingade det på min dörr. När jag kikade
igenom titt hålet såg jag att det var en man i mörka kläder. Jag ville hälst
inte öppna men jag könde mig nästan tvungen eftersom han kanske hade
sett mig... När jag öppnade dörren är han snabb att visa sin polisbricka!!
Fatta vad chockad jag blev. Men vad det gällde är hemligt..




Så hela helgen har jag varit helt nere. Skönt nog hade jag Tessie hos mig
då och senare kom även Matte. Senare på kvällen hörde Jocke L av sig. Så
jag hängde på honom, Jocke K, Jonas, Totte och Davve. Sen kom också
Emmi o Gabbi och vi gick till Hugo. Sov över hos Emmi den natten och tidigt
på morgonen var jag tvungen att draa hem. Klarade inte av att tänka så jag
tog sömntablett tills jag på eftermiddagen skulle på kryddparty.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0