Övernattning hos familjen

Eller så mycket övernattning blev det inte. Missade spårvagnen på
kvällen och sov då över hos Mamma och Pappa. Somna inte specellt
bra även om jag låg i mitt gamla barnrum. Känns inte som jag har bott
där alls. Somnade bara halvtimmar och vaknade upp igen hela tiden.
 
6:40 skricker pappa att nu får jag sticka för jag kan verkligen inte missa
spårvagnen och sova där. Sov sist där på min födelsedag den 12 juli och
det var ett halv år sen!! så det är inte så att jag jämt sover där. Men det
var bara att gå upp och sticka iväg så snabbt som möjligt. Fast jag var lite
små sur. Visste att jag var tvungen att åka tillbaka dit eftersom jag skulle
hämta en post som skulle komma på morgonen. Men det var ingen frågan
om att få stanna och vänta. Inte konstigt att det inte känns som mitt hus längre.

Mina föräldrar känns inte heller som mamma och pappa utan
börjar bli mer bekanta. Jag känner mig mer välkommen hos
mormor.Kanske lika bra. De vill ju iallafall inte ha mig där.



Men försöker pigga upp stämningen med sen här sötnöten



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0