Slappdag och cowboy party

Förra helgen åkte jag tillbaka till västerljung ännu en gång.
Brorsan och hans två polare fyllde år vid samma tillfälle och
planerade tillsammans ett cawboy party i "stallet".
Var lika mysigt att komma tillbaka och måste säga att
jag älskar det där stället.



På lördagen kom Emmi och vi började samla ihop en massa
grejer till festen. Min farmor och Grannarna var lika engagerade
i det som oss om inte ännu mer. Fick låna en riktig cowboy hatt
som var vit av Anneli och hon fixade också speciella cawboy
halsband till mig och Emmi. Farmor fixade snygga skjortor och
snygga cawboy boots till Emmi. Till slut hade vi en hel utstyrsel
båda två. Sen kom också Ellie och vi begav oss vidare till festen.

Festen blev både kul med en liten mysig känsla och vi blev nog
över 50 personer.













Dagen efter hade vi en riktig slö dag vid poolen och jag kan säga
att jag fick rejält med färg. Men på eftermiddagen åkte vi till mira



och åt och sen åkte vi vidare till Kalle och Nettan.
Blev även det en superdag vårt att minnas. Tack brudar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0