seg efter veckan

Måste säga att dagarna gått väldigt fort. Men det är med olika
känslor och allt är så rörigt. Det har varit en riktigt jobbig vecka.
speciellt med dagvården jag går på för att jag ska lära mig äta mat
rätt och i rätt mängd potion. Fattar inte hur människor lyckats äta så
mycket hela tiden och så ska jag också börja äta så. Men det är ju
mycket i samband med det. I torsdags var jag på musik terapi och
vi spelade på afrikanska trummor. och fick klinka på olika instrument.

I fredags var jag så trött så jag orkade inte åka hem under mina
håltimmar så jag la mig på övervåningen och somnade där tills
mitt nästa pass. Ibland är det skönt att ha en extra säng på jobbet.

Är så sjukt trött hela tiden. Men det är kanske inte så konstigt eftersom
jag aldrig har en dag ledigt under veckan. Men skönt nog har jag några
timmar på förmidden ledigt på lördag och söndag och kvällarna lediga
på måndag och tisdag. annars är det full rulle hela dagarna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0