Tack sötnosar att ni finns

I måndags var jag en stund hos Emmi och såg på film. Och så
fick jag se hennes söta katt :P jätte söt och underbar var lilla
Freja. Skönt att få träffa Emmi eftersom vi båda jobbar mycket
och man sällan kan passa in några dagar man kan ses. Det är
synd att det inte var som förr då man hade massor med fritid
och jag o min Emmi hittade på en massa bus. Saknar också den
tiden vi hade i västerljung. Det var nånting magist. Vi stöttade
varann i svåra tider och livet kändes något lättare. Eller då vi
sov i segelbåten på Emmis pappas land tyreslöt. Men vi får väl
hitta å nått i sommar tycker jag.




älskar dig gumman, hoppas du vet det ♥



Sen på Tisdagen efter dagvården kom Tessie till mig. Saknat dig
gumman!! jag behöver dig verkligen!! Vi handlade mat och lite gott
till kvällen. Skönt att  prata med dig om allt. Du hjälper mig mer än
du tror och jag behöver dina ord för att vakna upp i bland :P

Älskar dig så mycket älskling att det går inte att beskriva. Är så
lycklig, tacksam och glad att jag har dig som min kusin. Fast du
känns alltid som min syster. och det kommer du alltid att göra.
Jag skulle aldrig klara av allt utan dig. Tack för att du finns!!

Tessie sov över också :) men innan vi somnade så såg vi på film
som jag måste säga var väldigt flumm. haha. massor med sagor
inblandade. och jag som vanligt blir helt insatt i filmen och helt
förbannad, och panik slagen över nått som man endå vet hur det
kommer sluta. Men så är jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0