Dagvården/Mellanvården

Jag har snackat mycket om dagvården och nu kommer lite
bilder innifrån. Dagvården är som endel kanske redan vet
en vård för ätstörnings pasienter. Där man tränar att äta.

Här spenderar vi våra raster eftersom vi inte får lov att lämna
byggnaden. Det finns tidningar, korsord, sodukku och en
massa spel. Här har vi också våra aktiviteter på tisdagar.



Här gör vi pausrörelser (typ yoga) varje morgon
och har vila efter luchen. Vilan är i 30 minuter.



Det här rummet gillar jag inte. Här pratar vi om mat. Vi
samtalar om problem, får fakta om mat t.ex varför vi äter
osv. Här har vi också mat dagboken där de följer upp hur
det går med maten när vi inte är där.



Här är träningsköket där vi på måndagar lagar mat
och där vi äter frukost,lunch och mellanmål.



Ingenting är nytt. När det började bli jätte jobbigt skrev jag en
blogg vid sidan av den här bloggen för att ingen skulle få reda
på hur jag mådde. http://sizezer0.blogg.se Det var ett tag sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0