Grillning

2 lite speciella saker som har hänt idag:

En person igen. Inte samma utan en annan hade sin bil
full lastad med ägg i baklukan och i baksätet. Och de
lastade upp ägg till lägenheten. Var har man alla ägg??
inte får det plats i kylskåpet iallafall..

Och på stan var det plöstligt nån som tog fram sin gitarr och
började sjunga rock och elvis låtar. Han hängde på staketet
till Harrys. Visst är man van att höra visa spela och sjunga på
stan. Men när nån skriker rock låtar blir det lite speciellt. hörde
av någon som också satt och väntate på spårvagnen
-"Den här stan är helt jävla sjuk." Jag håller med.

Nu är jag i alla fall hemma hos mamma och
pappa och vi ska grilla. Sommrigt värre.

Och ikväll blir det eurovision med Emmi och kanske Carro. Ska
bli superkul och jag kommer att heja på Sverige!! Vi SKA vinna.
vi är överlägsna. Får se om de andra länderna håller med mig..

Vill bara också säga att mina kusiners hus brann igår. Tack
och lov blev det inte det så stor skada som det kunde ha blivit
men man kan verkligen säga att det var brand!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0