Ikväll blir det utgång

Idag känns det som det är lite ljusare. Även om jag har
haft gråten i halsen hela dagen. Men det är inte alls som
igår då jag grät oavbrutet hela dagen. Jag kände mig som
ett vattenfalloch fattar inte hur mycket vätska som finns i
mina tår kanaler. Mina ögon var helt röda och svullna.

Men idag är det som sagt mycket bättre. Vill tacka min
älskade pappa som gjorde mig en enorm tjänst idag
genom att hjälpa mig hämta mitt kosttillägg. Tusen tack!! ♥

En sak som fått mig på bättre humör är att jag och Tessie
ska ut idag. Vi både behöver det. Då får vi tänka på annat.
Så det har varit en hel del fixande idag. Men nu är nästan
allting klart. Tessie är nog redan hemma hos mig och fixar
sig. Men jag har en stund kvar att jobba i baren. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0