Valborg

Efter dagvården åkte jag till stan för att fixa lite till Valborgs festen.
Kollade efter ett linne men hittade inget snyggt. Inget jag ville ha
iallafall. Men sen gick jag vidare till Make up store. Hade redan
bestämmt att jag skulle köpa glitter och lösögonfransar.
Blev riktigt lyckade köp. Förutom ögonen kan man också
använda glittret i håret om man vill vara lite festligare.



Sen åkte jag hem och sov en stund innan jag gick till affären för att
handla kött till grillningen och dricka. Och sen åkte jag hem till Petra
och John. De hade redan börjat grilla och som tur slapp vi brudar sköta
grillen det gjorde killarna. Vi spelade också spelet män mot kvinnor.

Ett sjukt orättvist spel. Killarna fick superlätta frågor och vi tjejer jätte
svåra. Inte ens killarna kunde de frågorna vi fick. Antingen var det så
att det var en man som gjorde spelet. Eller så var det en kvinna som
måste tro att killar är totalla dumma i huvudet. Men Jonas blev sen
galen av att de enda frågorna hans lag var frågor på skådespelare.
Ja kanske det vi kvinnor kan. Men det hoppas jag inte.

Sen drog ena halvan till palace medan vi begav oss till Crownwell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0