Återträff

Sorry att jag varit så otroligt dålig på att uppdatera. Men det ska
det bli ändring på!! Ska bli bättre på att lägga bilder också.


 Igår så var ju jag och mamma på bio och såg "Apan". Vi fick hela salongen för oss själva.
Riktigt lyxigt ;) Filmen var bra. Inte en sån där film man ser för underhållnings skull. Den är
väldigt seg och det händer inte så jätte mycket. Men det är en film som går in i enoch berör.
Man får se från en mördares synvinkel och hur människans psyke fungerar.Så den är inte
direkt underhållande men däremot väldigt intressant. Jag tyckte om den men det tog ett tag
efter filmen jag smälte ner allt.

Efter bion åkte jag till Emmi. Det var jätte länge sen vi sågs, och Jen var också där.
Ett bra tag sen jag såg henne med. Så det blev en liten återförening. Vi spelade spel tillsammans
med Jonas och Jocke. Spelen vi spelade henne "Hur fan Visste Du Det??!!" och "Intim".

Tack för en underbar kväll


Kommentarer
Postat av: jen

vassego;)

2009-11-12 @ 13:02:59
URL: http://jenholmberg.blogspot.com
Postat av: Emmi

Tack själv gumman! <3 :) När ska vi ses igen då? puss

2009-11-13 @ 02:16:11
URL: http://curlyygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0