Dagen efter

Tack och lov så blev vi inte bakis eftersom vi hade våra bakis tabletter. De funkar verkligen!!
Fast dom heter egentligen inte det. Vi köpte dom på apoteket så det heter någonting annat.
Vi vaknade ganska tidigt och innan Tessie skulle jobba så åkte vi till Paus i stan. Där har dom
en sallad man kan mixa ihop själv. Vissligen ganska dyrt men det är det verkligen värt. 
Ett nytt favoritställe!! Kommer köpa där jätte ofta. 

Efter Tessie åkt gick jag själv på stan och tittade innan jag åkte hem. Skulle egentligen städa
men jag kom aldrig riktigt igång. Sen ringde ochså Stephie och vi planerade lite vad vi skulle göra.

Behövde inte vara själv på kvällen sen ändå för Tessie kom till mig sen efter hon jobbat :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0