Du lämnade spår i mitt hjärta

Det har gått år nu och jag kan knappt fatta att jag fortfarande tänker på dig.
På sista tiden har tankarna tagit en större del. Fattade väl att jag gillade dig men hade
ingen aning om att min kärlek till dig var så stark. Tror inte jag vågade känna efter riktigt.
Men jag älskade/älskar dig. Har alltid haft dig i tankarna och i hjärtat. Borde ha njutit mer
av tiden vi hade ihop och visat för dig vad jag egentligen kände. Hoppas jag aldrig sårade dig.
Tror jag har gjort dig ledsen hur mycket jag än hoppas att du inte tog det så hårt. Men vill att
du ska vet att jag älskar dig och du betydde allt och betyder massor för mig till och med nu.
Du kommer aldrig försvinna från mig, även om jag gjort allt för att glömma dig.
Hoppas du tänker på mig ibland. Du lämnade ialla fall spår i mitt hjärta.

Kommer alltid att älska dig förevigt. Även om det aldrig blir vi två.


Kommentarer
Postat av: NOESCAPE

sv: samma :D

2009-11-16 @ 17:11:22
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0