Hur många väktare behövs för att ta bort ett larm??

Så sjukt skönt med fredag!!! (eller lördag..) Men iallafall det är helg!!
Jag och Tessie har haft en super mysig fredagskväll med idol.

Men efteråt var vi sugna på nått mer och mina pengar på mobilen
började ta slut så vi gick till affären. Vi hade en sån där flum kväll och
det kan nog bero på att det är helg och vi är supertrötta.

Men sen kom väktaren och sa att det var stängning. Vi fick panik för vi
hade inte ens letat efter vad vi skulle ha. Jag hittade en handuk och stallde
mig i kön. Den passade mitt badrum perfekt.

Tessie började springa runt och leta efter nått att äta och vakten såg ganska
irriterad ut. Men så stallde sig Tessie i kön. Men då kom jag på att jag var törstig
och sprang iväg efter cola. Kände väktarens mördarblickar på mig men vad gör
man när man är cola sugen?? Men jag kom snabbt tillbaka.

Behöver kanske inte påpeka att vi var sist kvar i affären. Men när det var min tur
så fick kassören inte bort larmet och kallade efter sin medhjälpare. Det gick inte så
bra för honom heller. Då kom väktarn och försökte hjälpa till. Tessie började garva
och jag kunde inte heller hålla mig. Det stog tre andra väktare och tittade på och
visste inte vad de skulle göra... Det slutade med att jag inte fick köpa min handuk.

Gillade Tessies skämt:                                                            
"-Hur många väktare och personal krävs det för att få bort ett larm?
-Vet inte                                                                                 
-Inte jag heller och det får vi nog aldrig veta..."                            

                  



Kommentarer
Postat av: jen

hahahaha, önskar jag hade varit där och sett det ;)

2009-11-21 @ 01:28:34
URL: http://jenholmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0