Inte så svin kul

Gick på det första mötet iallafall. Kände inte att jag kunde skippa det.
Träffade min behandlare idag och jag frågade om svin-vaccinet. Vet ju inte om jag
ska ta det men känns ju som om man ligger lite i risk zonen med både hjärtfel och
nedsatt immunförsvar. Till min stora förvåning skulle jag tagit det för länge sen!!!!!
Jag ska tillomed vänta på nästa spruta som jag ska ta om ett par dagar......
Fatta vad jag har missat allting!! Så får ta det imorgon. Men är lite skraj.
Mitt hjärta har blivit sämre de senaste två veckorna och vet inte alls på om
jag skulle klara av ens en liten dos av det där. Men läkarna vet nog bäst..... ibland



Men hoppade över det andra mötet och gick och solade istället. Kände inte att jag orkade med
något annat. Och på första gången på länge lagade jag mat!!!! Känner mig riktigt stolt.
Det blev själv klart sallad!! Så blev inte så mycket "tillagning" men det är ju i alla fall mat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0