Polkagrisar och teater-repetion

nu är jag tillbaka här vid datorn. Har precis gått gått en rundtur på slottet. Vi sover inte
där utan i ett hus precis brevid men vi får endå vara där. Slottet är fån 1700-talet och
även möblerna står kvar. Självklart får man använda allting. Känns väldigt mäktigt.
Gillar verkligen de målade tavlor på de som bott där. De får allting att återspegla att
det verkligen är på riktigt eller hur jag nu ska förklara det. aja..

På morgonen bakade Andreas polkagrisar. Har bara sett sånt i Gränna men han kommer
visst där ifrån. Var verkligen jätte coolt. Så har fått äta lite polkagris. Vill inte äta så mycket
eftersom.... Ja de flesta vet nog det.. Känns i alla fall underbart att vara här. Händer massor
och man har aldrig tråkigt. Men är väl för att det finns en massa härligt folk här.

Snart ska vi repetera teatern som vi ska spela upp på anstalten imorgon. Känns lite halvt
läskigt för har inte tränat och uppvisningen är ju redan imorn men har uppträtt jätte många
gånger förut och jag ska spela att jag festar. haha. Sånt jag verkligen kan och brukar göra
så kan ju inte vara direkt jätte svårt att "spela".

Kom på att jag varken har sladd eller min minneskort läsare här.
Så får sätta bilderna imorn istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0