Vilse i Norrköping

God morgon allihopa. Är tillbaka här på **********. Och har just nu min älskade
kusin Tessie hos mig. Så otroligt skönt att ha henne hemma hos mig. Vi är väldigt tajta.
Hon är som en syster och bästa vän. Men vi är ju som sagt blodsband :D


Du betyder så otroligt mycket för mig<3



Är som vanligt trött idag men det beror på att det blev sent igår. När jag och Stephie
sen skulle gå hem ifrån Samuel så skulle vi gå till stationen. Stephie hade ett tåg hon
skulle hinna med. Så vi skulle gå en genväg. Vi gick och vi gick men sen fattade vi inte
alls var vi hamnat. Det var nått industriområde och vi började få panik. För Steph hade
ju ett tåg att hinna med!! Så Steph ringde till Samuel och Andreas. De sa att de skulle möta
upp oss. Vi skulle gå tillbaka. Så vi gick o gick men sen märkte vi att vi hamnat ännu mer
vilse. Vi hade ingen aning var vi var och vart vi skulle. Desutom blev vi halvt attakerade
av en monster hund. Har bara sett på filmer sånna agresiva hundar som är vakter och sånt
vid bil-affärer. Sjukt läskigt var det iallafall.

Men vi fick gå tillbaka och sen hittade Samuel och Andreas oss äntligen och kunde föra oss till
tågstationen. Stephannie missade sitt tåg men kunde ta nästa. Tror någon möte henne vid
stationen med bil. Och jag kunde komma hem till min Tessie :)


Kommentarer
Postat av: Andreas

Hehe, jag tycker det var gode charmigt och sött att ni lyckades komma vilse åt helt fel håll dessutom. Hehe :)



Riktigt gullat!

2009-11-06 @ 13:50:33
URL: http://fancyninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0