Behöver energi

Jag funderar starkt på att ta energi shots varje morgon. Jag är jämt
trött och hängig och det beror väl på mycket. Bl.a att jag inte äter så
mycket alls längre. Och att vintern närmar sig och man knappt hinner
att blinka innan det mörka har kommit. Problemet är bara att den där
drickan är så fruktansvärd äcklig. Jag överdriver inte. Vet inte hur många
gånger jag duckit det och sen bara spytt upp det. Har testat allt.
Dricka juice efter det, druckit cola efter, borstat tänderna direkt efter...
 Inget funkar för att få bort den där hemska eftersmaken. Jag klarar
inte av det. Men man kanske vänjer sig efter nån månad?


hmmm...

Undrar hur länge den har varit i mitt kylskåp och hur länge den
håller. Den kanske till och med har gått ut.

Varför sitter jag då och funderar på att tvinga i mig den??????


Kommentarer
Postat av: jen

har du provat vanlig multivitamin? vitaminbrist gör sådant, och du älskade vän har vitaminbrist med tanke på att du inte äter särskilt mycket. Älskar dig vännen! puss

2009-10-06 @ 19:12:23
URL: http://jendinary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0