Dags för lås-smed?

Satt och funderade på vad jag skulle behöva lägga pengar på nästa månad.

Typ varma vantar är ett absolut måste. Men sen kom jag att tänka på min
källare. Jag hade inget vanligt lås så jag tog mitt Bygel-cykel-lås till att låsa
det istället. Men sen så blev min väska stulen och mina nycklar försvann och
jag hade inga extra nycklar till cykel låset.. Det hände på halloween föra året
så jag har inte kommit in där sen förra oktober. Fattar inte hur de lite små
kriminella klarar av sånt så enkelt. Jag har försökt med hammare och skruvmejsel
få upp det men det går inte.. kunde inte ens komma åt mitt julpynt. Men jag tänkte
att jag skulle fixa det till nästa år. Men nu är det inte långt kvar till december igen. :s
Dags att fixa det. har ju gått ett år nu.. Men det enda jag kan göra är att kalla dit en
lås-smed och det kommer gå på minst 500 kr. Jag vill inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0