Helgen

Oj vad min uppdatering har varit dålig. Har som sagt inte internet hemma just nu
utan det kommer väl kanske imorn. Men har haft en trevlig Helg. På fredagen åkte
jag till Renströmmen och hjälpte till i Cafét tillsammans med Stephannie och 3 killar.
Blev konon kul och superbra. Tillsammans åt vi tacos och sen gick vi på möte.
Självklart missade vi sista bussen hem men vi fick sova hos Fredrik och Andreas.
Och det blev att vi allihopa spelade kortspel fram till 4 på morgonen. Tiden går fort
när man har kul :D

På Lördagen vaknade vi hyffsat tidigt eftersom jag och Steph var tvugna att ha
tvättstugan hemma hos mig. Vi hade inte så mycket kläder men endå blev vi inte
klara. Men till slut lyckades vi fixa det sista ändå o sen åkte vi till vårat "barndomsställe"
Där vi växte upp. och där vi möttes för första gången. Det var häftigt att komma tillbaka.
Fast det är sjukt hur allt är så litet. När man var liten så var allt så mycket större.
Min super stora pulka backe visade sig vara en liten kulle...

Sen beställde vi god mat och åkte hem & tittade på en riktig tjejfilm:  dirty dancing.
Hade inte sett den innan. Och den är inte precis min typ av film. Men den var faktist bra.

Vi la oss ganska sent, TRODDE JAG!! kl visade sig vara halv tio. Men jag var så övertygad
om att det var jätte sent. Och sen ska man ju ställa om klockan också.

Söndagen blev seg men det var så skönt. Åkte med till stationen tidigt. Stephanni skulle
åka till Uppsala och hälsa på sin familj. Då passade jag också på att åka till min familj.
Självklart tog jag min katt med. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0