Fredags party

"Godmorgon"!! Jag får be om ursäkt för uppdateringen på bloggen men
har inte haft tid och de gånger jag hade tid hade jag inte internet i närheten..

Fredags blev riktigt kul. ´Min och Stephannies förfest blev en riktig hit!!
Knäppa dansar och våran egen party musik. Tur att ingen såg eller hörde oss.. ;)



Här är bilder jag tog precis innan vi skulle ut. Visst blev håret riktigt bra??
Jag blev iallfall kanon nöjd.





Vi drog till Palace och även om det inte var mycket folk hade vi super kul. Var länge sen
jag hade såååå kul på krogen. Blev en rörig kväll och en massa överaskningar!!

När kvällen närmade sig slutet drog vi med oss bartendern till efterfesten.
Men det var en ganska knäpp efterfest. Tänker inte ens berätta om den.
Så jag och Steph drog tidigt. Men vi kom iallafall inte hem förrens efter 5-tiden
på morgonen. Vi slocknade direkt... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0