En gång till

Äntligen sovmorgon!! så otroligt skönt. Känner mig mycket piggare nu än innan.
Blev också sent igår. Åkte till Renströmmen igår och var på möte och efter det så
var det ett gäng som ville se "Flickan som lekte med elden" på bio. Som ni kanske
vet så har jag sett den tidigare. Men jag hängde med iallafall.





Missade sista bussen med 5 minuter. Så det var bara att gå hem. Men varför måste
det alltid åka en massa polisbilar till och ifrån Hageby hela tiden? försöker dom bara
skrämma upp folk eller är det så att det faktist händer saker och ting där hela tiden?


Kommentarer
Postat av: Andreas

Hehe, jag hittade hit också.. :)



Du får skylla på mig att du fick gå hem för det var typ jag som bad dig följa med :) Men om det är någon tröst fick jag också en promenad hem, för ingen spårvagn gick dit jag skulle! :(



Och ja, det vimlar om poliser här jämnfört med Piteå där det är sällsynt med patrullerande polisbilar! Allt finns söderut! Haha...

2009-10-28 @ 18:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0