Helgen

Har inte för nyat internet hemma just nu så kan inte uppdatera så bra på
helgen. Men har haft fullt upp. I fredags kom som sagt Tessie till mig och vi
tittade på idol och hade myskväll med film. Självklart sov hon över. Älskar att
va med dig sötis. Du betyder så otroligt mycket för mig ♥

På lördagen tog jag och Tessie en lång sovmorgon. Som inte var så uppskattat
av min katt Gucci. Han blev sur och började ha ner allt från bordet och vid fönstret.
Till slut bet han oss i tårna...

Senare kom Stephie och vi åkte och åt. Sen drog Tessie till Jocke. Då var det bara
Jag och Steph. Hemma hos mig satte Stephie igång att diska min disk!! Min katt blev
helt galen. Så jag fick lugna ner honom. Märks att jag inte diskar så ofta. haha.
Brukar ju inte äta hemma... Men sen drog vi iväg till Tågstationen och mötte upp Johan,
Moa och Fanny och så åkte vi till Linköping. Vi åkte till "Alternativ". Vi såg bl.a komikern
Jonas Helgesson. Han var grymt bra. 
Kom hem sent runt två-tiden på natten. Men hade det super kul.

Kunde inte sova under natten till söndagen. Blev sammanlagt en timmas sömn.
På förmiddagen hade jag Tvättstugan och hade sjukt mycket tvätt och också Stephies
tvätt. Mellan tvätten åkte jag in till stan för att möta upp Tessie för att äta Lunch
tillsammans. Och sen var det att åka hem igen och tvätta klart. Jag hatar att ha tvättstugan!

Men när allt var klart åkte jag ner till stan igen för att möta upp Stephannie. Vi gick ner mot
Biljard-hallen. Och spleade biljard. Var länge sen. Men jag van 3 av 4 gånger. Så kan väl lite
iallafall.

Sen åkte jag hem och sov en stund. Gick väk sådär. Och när jag har som mest tråkigast blir
jag våldgästad av Stephannie, Samuel, Samuel, Johan, Moa och Fanny. Riktigt trevligt :D

Så har haft en super bra helg!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0