Konstigt uppvaknande

Igår så testade jag och Tessie våra nyinköpta ansiktsmasker.
De är gjorda på bl.a kakao och mint och ska vara riktigt bra
till just Tessies och min hudtyp. De var helt underbara att ha i
ansiktet. De doftade supergott!! och resultaltet?? 10 av 10!!
Har aldrig fått så bra hy som efter den där masken.
Det enda negativa är att den bara håller i en månad. och att
den måste förvaras i kylskåpet. (typ det enda som finns i mitt
kylskåp nu..) Men nu kommer jag ha ansiktsmask nästan varje
dag den här månaden.. och man doftar choklad efter det ;)

Vaknade i morse att det kicklade på mig och när jag öppnade ögonen så var det min
katt som nosade för fullt på mig. Liknade typ tjuren färdinan som luktar på blommorna.
Min katt tyckte att jag luktade underbart för han kunde inte sluta. Älskar min Gucci ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0