Mode-testet

Ännu ett test.......

Beskriv din stil med 3 ord. Modern, Sexig och avslappnad.
Vad innebär mode för dig? Allt. Det är en del av mitt liv.
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Ginatricot, Veromoda, Bikbok. m.m
Shoppar du second hand? Det har hänt.
Vilken är din favoritdesigner? Har ingen favorit just nu.
Vad är din favorit i höst? Stickade varma tröjor ihop med Leggins och högklackade skor.
Hur mycket shoppar du för i månaden? Det är olika. Ibland är det för  jätte mycket
och ibland köper jag inget alls.
Dyraste plagget respektive billigaste? Har inte så dyra kläder men de dyraste
nya grejerna måste va. Vinterjackan som kostade 2000 kr och har en ny stickad tröja
för 600 kr.  Billigaste måste väl vare ett par shorts från New Yorker för 15 kr.
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika
mycket om 10 år som du gör idag?
Jag hoppas det.
Brukar du tröstshoppa? Ja när jag har pengar
Högklackat eller lågklackat? Hög
Vilken är din drömväska? Har min friis company väska.
Vilket blir ditt nästa köp? Ett par vinter skor.
Vilka är dina stilikoner? Mary-Kate & Ashley Olsen, Linday Lohan, Kate Moss
Favoritplagg just nu? Jag älskar mina Jeans Leggins. De är enkla och
passar till Det mesta. Desutom är de enda som sitter bra just nu.
Favoritaccessoarer? Stora örhängen, Armband och Stor väska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0