Normalt?




Jag hade tänkt att låta bli men nu gör jag det iallafall.

Jag satt och tittade på den här bilden. Man kan se att bilden är retucherad...
Överdrivet retucherad!! Ser inte speciellt verklighets troget ut heller. Och jag
tycker att Ralph Lauren är en stor kedja. De borde kunnat gjort det mycket bättre..
Det ser ju fan inte klokt ut. Finns ju inte så många som har mindre midja än huvudet.



Det har pratats mycket om Filippa Hamilton. Hon fick sparken från Ralph Lauren för att
dom ansåg henne va för stor. Hon är 178 cm lång, väger 54,4 kg och hennes storlek är 32.
Alltså Size Zero. Hur kan man få sparken när man har Size Zero??!! Det betyder ju"Storlek noll"!!
Noll beteyder typ ingenting. Att det inte finns. Och så ska man bli mindre än det. Det skrevs för
nån vecka sen att storleken Size Zero håller på att försvinna för att komma tillbaka till de mer
"normala" storlekarna. Men är det de här dom då menade?

Kunde kanske förstå om hon hade storlek 34 eller 36. Men hon är ju storlek 32...



Fast det är ju ingen nyhet att bantnings hetsen bara fortsätter..


Kommentarer
Postat av: Emmi

Ser som sagt inte KLOKT ut.. snacka om att de lät praon göra den där reklamaffishen! :D

2009-10-21 @ 18:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0