Ny vecka igen

Fattar inte hur fort dagarna går. Känns inte som jag hinner med alls.

Är som vanligt måndags-trött. Fast piggar nog upp senare.

Vill tacka underbara Emmi och Jennifer. Tack för att ni finns sötnosar.
Synd att det blivit att vi inte träffas så ofta som vi brukade. Men det har
väl sin orsak kanske. Men hoppas ni vet att jag älskar er.
Och tack stumpan. Hoppas vi kan ta och fota tillsammans någon dag?

Resten av söndagen blev en riktig slapp-kväll. Precis som söndagar ska vara.
Att ta igen från helgen.
Måste få rådgivning och bli stylad av Make-up-store snart också. Fick det av
farmor i somras så det börjar bli dax. Längtar redan...

Jag kommer inte vara så tillgänglig på mobilen på ett tag. Tänker inte gå in
på varför. Men bara så att ni vet.

Kommentarer
Postat av: jen

tack själv för att du finns gums! Håller med om att det är tråkigt att vi inte träffas så ofta:( vi får ta en fika eller bara ta och hänga med varandra någon dag snart, för det är verkligen på tiden! :) jopp, studier för mig och jobb för emmi antar jag. lövar dig gumman! Puss!

2009-10-12 @ 14:05:57
URL: http://jendinary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0