Redan kväll snart?

Jag är chockad över att den här dagen har gått så snabbt. Känns mer som
om jag drömmt mig igenom dagen. Men jag har faktist varit på stan med
Stephannie. och så var vi också en stund med Johan och Moa.

Orkade egentligen inte gå i stan idag men det gick bra endå. Mitt sol puder
gick sönder så har gått och letat efter sånt på stan.
Det märks att sommaren är slut och att alla har börjat bli bleka för det var inte
lätt att hitta sol-pudret som jag ville ha. Var ju slut överallt. Men till slut hittade
jag det jag ville ha.




I kväll kanske det blir att gå och se på Björn Rosenström. Får se om jag
orkar och om de andra ska dit. Annars skippar jag det. Är så sjukt trött.
Men jag piggnar nog upp snart.. Ska bara vila mig en stund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0