Sims 3

Fick hem mitt sims 3 spel igår. Passade precis lagom eftersom jag var
ledig den dagen. Desutom mådde jag inte speciellt bra. Så det blev att
instalera spelet och spela. Jag gillar verkligen Sims 3. Både avkopplande
och roligt. Min sim skulle steka våfflor och pratade samtidigt med maten,
som om det skule hjälpa..(?) och självklart brände hon dom och började
istället skrika åt våfflorna!!?
Man kan ju välja personligheter i Sims 3 spelet och det är roligare än de tidigare
Sims spelen.. Men kan bli lite irriterande. En personlighet som jag valde till min
Sim är "snobbig". Hon måste ha en massa speglar omkring sig och speglar sig
väldigt ofta. När hon t.ex blir jätte kiss nödig måste hon endå stå framför spegeln
och beundra sig själv innan hon sätter sig på toan. Och när hon snackar med folk
blir hon bara sur på dom för att de inte har imponerat mycket på henne.

Men det är ett mycket underhållande spel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0