Tråkighets test igen...

Hittade den från Jen

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Häxa vitamin. Eller vad det nu hette. Jag älskade smaken.
och tjatade jämt på mamma -"Är det häx medicinen snart?"
Vad åt du senast?
Tacos, på en medelhavs restaurang.
Har du fått någon komplimang idag?
Ja faktist. Det var att jag fotade fina bilder.
Är du polare med grannarna?
Japp. De är super trevliga och otroligt hjälpsamma.
Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och finska.
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Idag. Till restaurangen där vi åt.
Minns du dina/din musiklärares namn?
Först var det HG och sen var det Lotta och sen hade vi nån med dredlocks.
Men kommer inte alls ihåg vad han hette...
Hur bra är din syn?
Jag ser allt men när man kommer till optikern och stirrar på den där tavlan
med bokstäver med bara ett öga verkar min syn inte vara så bra.
Men vem har någonsin sätt den nedersta raden där???
Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Min mamma och låtsaspappas. Jag var brudtärna och min lillebror döpte sig
samtidigt. Var för ungefär 13 år sen.
Vad gör dina syskon just nu?

Jonathan är i skolan och Philip är väl i skolan och Martin Jobbar tror jag...
Vad var den senaste drömmen som du minns?
Drömmde om Stephannie och hon var ledsen med det löste sig. Jag hade nån
matförgiftning och allt var kaos. Hade också magkramp när jag vaknade i morse :/
Vem ringde dig senast?
Pappa
Vem ringde du senast?
Stephannie. Vi planerade inför idag.
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Från Stephie: "aaaa, jag blir tokig. Rädda mig!!!"
Vad drack du senast?
cola light
Senaste inköp?

ny webdesign... Japp håll utkik!!

Tycker du om att cykla?
Nej, det är inte min grej. Min cykel har punktering och desutom
kommer jag inte åt den förrens jag fixat en låssmed.
Vem sov du över hos senast?

hmmm.. Kan nog varit hos Emmi eller hos Tessie.

Vem träffade du sist?

Pappa

Sjunger du i duschen?

Nej. Är livrädd att nån ska höra mig.

Vad läser du för bok nu?
Läser ingen bok just nu. Läser mest mode tidningar.

Kommentarer
Postat av: jen

ja just det, HG hette han ju :) vart sjutton fick jag Ulf ifrån??? :S hahaha.

2009-10-23 @ 16:58:52
URL: http://jendinary.blogspot.com
Postat av: jen

haha, jaa - förmodligen :)hmm, honom minns jag inte ens:S är du säker att det var högstadiet? du hade inte musik på gymnasiet? ;)

2009-10-23 @ 22:21:58
URL: http://jendinary.blogspot.com
Postat av: jen

ja, förmodligen. haha. hmm, honom kommer jag ej ihåg:s är du säker att han var på högstadiet? du hade inte musik på gymnasiet också? ;)

2009-10-23 @ 22:39:41
URL: http://jendinary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0