Beck

Idag blev det suchi. Det var de pappa och jag var sugna på. Jobbade som
vanligt med kameran men blev mest att jobba med hemsidan idag.

Sen kom min älskade Stephannie. Skönt att ha henne nära nu när hon för stunden
flyttat till Linköping för att plugga. Annars bor hon ju 22 mil ifrån mig och nu är det bara 6 mil..

Men vi såg på nya Beck-filmen. Självklart var den bra. Älskar alla Beck-filmerna.
Tråkigt nog tyckte både Stephie och jag att den kanske inte varden bästa Beck filmen.
Men den var helt okey.


Kommentarer
Postat av: jen

gumman, du måste ha missförstått något någonstans. Beck - I stormens öga är INTE den sista filmen. Det kommer en till nästa år som heter Levande Begravd :) och DET är den sista Beck-filmen någonsin av regissören Harald Hamrell och för tillfället den sista - men om skådespelarna kan tänka sig fler kan det säkert komma någon mer - men isåfall med en annan regissör:) Puss

2009-09-05 @ 22:01:32
URL: http://jendinary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0