Sladdar och el är inte min grej..

Glömmde föresten berätta vad jag gjorde i veckan.
Jag skulle ju montera upp min lampa i taket. Men när jag öppnade
kartongen så var sladden i två delar!! Jag var tvungen att Montera
ihop sladden själv. Sånt tycker jag är lite halv läskigt.
Jag tog fram min rosa verktygslåda och tog fram min skruvmejsel
och sen försökte jag montera ihop skiten med alla sladdar.
Sen var det dags att sätta upp lampan i taket och sätta in sladden och
trycka på strömbrytaren...

Det posetiva: Den exloderade inte och började inte heller att brinna.
(var lite rädd för att något sånt skulle hänta.)

Det negativa: Inget hände. Lampan gav alltså inget ljus alls!!

Så jag får vänta på att nån man kommer till mig och fixar det.
Men så länge satte jag upp lampskärmen i en annan sladd, så det
får fungera så länge....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0