Fredags kvällen med Tessie och film

Blev en lugn och skön fredagskväll med Tessie. Så skönt att bara
slappa och glo på film. Det blev "Material girls". Hade sett halva
förut men kul att se början nu. Man fattar filmen mer då ;)

Kom på att jag missade kändisdjungeln. Det är sjukt att jag
fortfarande tittar på det. Lillebrorsan har också varit helt såld
på programmet och velat se modellen och hovreportern äta
maskar och bli begravd i insekter. Det kan man verkligen kalla
för underhållning. Men jag blev asförbannad på Catarina (hovreportern)
när hon började snacka skit bakom ryggen om Inger
(hon som spelat pippi). För är det nått jag hatar så är det
verkligen folk som går bakom ryggen, snackar skit om en och
sprider falska rykten. Men det är ju tv.

Har tyckt att Refael är lite små sexig men nu har han också börjat
bete sig som ett svin!! Så jag får helt enkelt drägla över Andreas i 
Idol-juryn. .............. FAN!! kom just på att jag missat Idol också!!! 
Får titta på web tv imorn.. Men nu ska jag och Tessie gå och sova. Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0