God morning

Sitter nu på jobbet och ska börja med mina ordrar.
Kan inte riktigt bestämma mig om jag är pigg eller trött.

Måste leta efter battriladdare här till kameran. Hittade inte
mina nya battrier hemma i morse. Men det är ju som min och Tessies
konversation i morse:

Jag: -Fan jag hittar inte mina battrier!! Jag hittar aldrig nånting när jag
städar!! Jag hittar bara saker och ting när jag har rörigt. Jag bara städar
bort precis allting!!

Tessie: -Jo det är ju så. När man städar gömmer man ju bara undan allting.

Men så glömmde jag också sladden till kameran så blir väl att de bilder jag tar
kommer upp senare sen i bloggen. Men inget jag ska sitta och tjura över nu.
Måste jobba lite...


frukost?? Foto: Jessica Rehnström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0